آرزوها
آرزوها



     افشین

از اون جائی که داریم به روزهای قشنگی نزدیک می شیم که برای منو بانو خاطره انگیزه

ترجیح دادم خیلی خلاصه خاطره ای رو تعریف کنم که برای من به یادموندنیه

جریان از این قراره بود که یه روز که منو بانو داشتیم از علایق خودمون می گفتیم ، رسیدیم به غذاها

که چی دوست داریم و چی دوست نداریم

بانو می گفت من اینو دوست دارمو ؛ اونو دوست ندارمو ؛ از این حرفا که نوبت به گفتن علایق اینجانب رسید

منم شروع کردم از تعریف کردن و به بانو گفتم من خیلی خورشت مرغ رو دوست دارم

بانو هم با همون مهربونی همیشگی گفت : باشه افشینم هر روز برات خورشت مرغ درست میکنم

من از یه طرف از حرف بانو خوشحال از یه طرفم شیطونیم گل کرد و چشمم برقی زد و گفتم :

بانو اگه هر روز مرغ بخورم ، خودمم شبیه مرغ میشمــــــــــا

باز بانو با همون متانت همیشگی و خاص خودش گفت : نترس افشینم ، تو جیکوی منی

جیکوها مرغ نمیشن ( آخه من از بس جیک جیک میکنم بانو به من میگه جیکو  )

منو بگو ؛ هم خندم گرفته بود ، هم اینکه بدجوری کم آورده بودم

اما در عوض همیشه این خاطره تو ذهنم نقش بست و همیشه جیکوی بانو هستم

خب از خاطره بگذریم شرمنده هستم که نتونستم به شما دوستان سر بزنم

چون مشغول امتحانات هستم

همه ی پیام های شما عزیزان رو خوندم و حتماً حتماً به شما سر میزنم

بد نیست این تصویر افشاگرانه رو هم ببینید که بنده چطور دور از چشم بانو ، اتاقم رو به بهانه درس خوندن

این روز انداختم که مشاهده می فرمائید

از این حرفا هم بگذریم یادتون هست قرار بود آخر هر ماه مطالب وبلاگمون رو به صورت فایل وُرد

برای شما عزیزان تهیه کنیم تا شما راحت بتونید دانلود کنید ؟

می بینید چقدر زود روزها ، ماه ها و سال ها در گذرند ؟ عمرمون در گذره ...

خب مثل اینکه آماده شد تا من این همه جیک جیک کردم مطالب این ماه وبلاگم آپلود شد و الان لینکشو براتون میذارم

حالا برای دانلود آرشیو مطالب آذرماه به روی لینک زیر کلیک راست کنید

و گزینه ی save Target as رو کلیک کنید

:: دانلود مطالب دی ماه 88 ::

***

خب ، اینم از این ؛ آها داشت یادم میرفت به عنوان آخرین جیک جیک بگم که

به زودی بعد از امتحانات من ، شاهد تغییرات و امکانات جدیدی در وبلاگ خواهیم بود که در حال آماده شدنه

همونطور که می دونید وبلاگ ما از روز تولدش تا حالا خیلی رشد کرده و پــُـر بار تر شده

دیگه عرضی نیست ، جز اینکه همگی شاد و خرّم باشید

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نگارش در پنج شنبه 30 دی 1388برچسب:, ساعت 23:2 توسط افشین - موضوع : <-PostCategory->

.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.




Digital Clock - Status Bar